Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Lojek | użytkownik

imię i nazwiskoMateusz Ł adresPionki - Łódź zarejestrowany27.08.2006 @10:16:28 ostatnio na stronie19.12.2012 @13:21:51

Thank you, thank you, thank you,
for comming out tonight!
Ready?
...........
Let's go!











http://mosk.digart.pl mOsk
http://sereckone.digart.pl SEREK
http://madlen89.digart.pl Madlen
http://floyds.digart.pl Floyd
http://ethanol.digart.pl Ethan
http://nowoslawska.digart.pl Ola Nowoslawska
http://daesu.digart.pl Oskar

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.lojekdesign.com
digarty25 komentarze165 posty na forum0

komputer / sprzęt
GENESYS 2 ( ROLKI )

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~5wir3k    29.03.2009 @01:24:33
??
~seruu    02.03.2009 @08:16:06
tak myślałem, ale wolałem się upewnić.
pozdro
_______
nie
patrz
na
innych,
tylko
wyraź
własne
zdanie
~Limbox    12.11.2008 @14:59:46
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
~EthanOl    17.09.2008 @22:15:57
jeszcze bedzie czasu by sie piwa napic ziomeczku a napewno jeszcze bedzie czas by odpoczywac
~EthanOl    16.09.2008 @22:48:22
tyyyyyy no tępe nożyczki miałem no co pan zrobisz?? no co ?lipa ciecią budżetowe poszły :D
~emokid    27.08.2008 @16:28:39
czesc kutafonie moj pies i moja wanna i moja artystyczna wizja wanny z psem to moja sprawa :P
_______
jak juz bede duzy to naucze sie robic porzadne rzeczy!
~Pitus22442    27.08.2008 @08:49:59
Stare zdjęcie... ...ale dalej fajne
!Neti86    25.08.2008 @20:25:28
całkiem całkiem ta twoja stronka, ale coś nie wszytko mi działa
!Neti86    24.08.2008 @20:18:13
jak to znowu a kto byłe przede mna;P?
!Neti86    21.08.2008 @22:49:34
noo prosze i znowu Pionki;D
~ninjin    07.06.2008 @12:23:33
AAA cudowne profilowe: D!
_______
ostatnio jest inaczej
+mOsk    02.06.2008 @17:44:24
w aucieeeee
ostatnio edytowane: 2008-06-02 17:44:42
_______
http://www.mosk.pl | http://www.fusecollective.com
~WILCZEWSKI    02.06.2008 @16:57:11
~francuzeczka    17.05.2008 @01:05:21
~5wir3k    13.05.2008 @16:19:55
no wiem..
jakbym to zrobil w maxie a nie w illustratorze to mysle ze by bylo lepiej ale nie mam nawet zainstalowanego maxa chociaz moze jednak sie pokusze i jednak zrobie to w maxie znaczy sie masz ogolnie na mysli ten napis "wnf" ?
:D
~EthanOl    11.05.2008 @11:19:19
śmierdzimchemmajorkatendzrzem
~gosq    06.05.2008 @18:39:54
buhaha nie ma za co
hm. to dodam do obserwowanych

*fajne profilowe :P
~forgottensmile    06.05.2008 @18:29:53
nie ma za co. :pp
~gosq    06.05.2008 @14:42:49
dzięki :D
~erektor    25.04.2008 @01:41:47
mama pozdrowiona podziękowała i wzajemnie :D
_______
krytykujesz? uzasadniaj!
~zabcialdz    24.04.2008 @21:18:28
niestety nie miałam okazji
_______
I can flight... but I want his wings
~zabcialdz    24.04.2008 @15:24:47
_______
I can flight... but I want his wings
~Michalun    11.02.2008 @20:58:05
Witam w naszych szeregach morowych. Od teraz możesz się obnosić z karabinem maszynowym po mieście i każdy będzie wiedział że to normalka bo przecierz jesteś członkiem grupy popleczników Mr. Lobo.


<uśmiecha sie lekko i kącikiem>
_______
Mawiają że prawdziwa sztuka obroni się sama...
Ale nie przede mną.
ヴァルティナ知ってる人
~Michalun    08.02.2008 @05:04:31
Wpadłem przypadkowo zupełnie na twój profajl.
Rozglądam się i widzę dopisek Lobo w komiksie.
Poza tym śmiem twierdzić że twoje prace utrzymują niezmiennie wysoki poziom.
Dwa plus dwa... A jako że jestem moderatorem Gangu Pana Ważniaka. Zapraszam do tego jakże nielicznego acz elitarnego grona.
Widzę że masz jedną tylko grupę ale pomyśl...

<lekko i kącikiem>
_______
Mawiają że prawdziwa sztuka obroni się sama...
Ale nie przede mną.
ヴァルティナ知ってる人
~madzixpl    28.01.2008 @15:42:14
Dupno?! XD
Dębno Dębno, Dupno... co za roznica, na jedno wychodzi XD
pozdro
1 2 3 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt